טיפול בכאב סו ג'וק שמנים אתריים לרפלקסולוגים רפלקסולוגיה טיפול בבעיות אורטופדיה פתרון טבעי ל- adhd ארומתרפיה - קורס ארומתרפיה בשיטת מ.ס.ת. למטפל ברפואה משלימה הרצאות בריאות בראשל"צ עיסוי רפואי עיסוי ספורטאים אירידיולוגיה (אבחון) חנות האתר הזדמנות עסקית (מצגת) הפורמולות הסיניות טיפול ל- אוסטיאופורוזיס ניקוי מעיים, ניקוי רעלים הורדת משקל / הרזיה טיפול במחלת טרשת עורקים תפקודי כליות | טיפול חגורות אורטופדיה לכאבי גב מטפל ברפואה משלימה? כנס! כולסטרול וסטטינים אפילפסיה | טיפול טבעי היגיינת הפה אנטי-אייג'ינג לטיפוח העור הורדת נפיחות מתחת לעיניים שמנים אתריים - דוטרה | חנות מוצרים טבעיים - דוטרה מפת האתר
Bookmark and Share

לקבלת הדו"ח במתנה:

"כיצד ניתן לטפל בהפרעות קשב וריכוז ללא ריטלין"
דוא"ל *
שם
טלפון נייד
אני מאשר את תנאי ההרשמה 
אנחנו מתחייבים לא להשתמש בנתוני ההרשמה לשום שימוש מלבד זה המצויין למעלה

qrcode
Menu

מוצרים טבעיים לטיפוח העור (קוסמטיקה)

מוצרי הטיפוח של ניו וויס, נחשבים למוצרים בריאים המכילים מרכיבים טבעיים בלבד (ללא חומרים השנויים במחלוקת), תוך מחקר איטנסיבי ונעשים בתהליך ייצור קפדני, ולכן מוצרי טיפוח אלה בטוחים מאוד לשימוש!

גלי כיצד עור פנייך ייראה צעיר ב- 10 שנים וללא דופי תוך 2 דקות למשך 9 שעות לכל מפגש חברתי או אירוע - להקליק כאן

עקבו אחרי בפייסבוק - יעלו פוסטים חשובים לטיפוח העור


טיפוח טבעי על בסיס דבש

לאינפורמציה מלאה על המוצר ולהזמנה, נא להקליק על שם המוצר או על התמונה.

ברייר קרים (גדול)
ברייר קרים (גדול) - בארייר קרים משמש ככפפות הגנה בלתי נראות המגינות על העור בפני אלרגנים, כימיקלים, לכלוך, חום או קור. בארייר קרים אינו סותם את נקבוביות העור, אינו שמנוני ואינו פוגע בזריזות הידיים. הקרם שימושי במיוחד לאנשים שעורם חשוף דרך קבע למים או לחומרים מזיקים. בארייר קרים מתאים לפנים ולכל הגוף.

בארייר קרים משמש ככפפות הגנה בלתי נראות המגינות על העור בפני אלרגנים, כימיקלים, לכלוך, חום או קור. בארייר קרים אינו סותם את נקבוביות העור, אינו שמנוני ואינו פוגע בזריזות הידיים. הקרם שימושי במיוחד לאנשים שעורם חשוף דרך קבע למים או לחומרים מזיקים. בארייר קרים מתאים לפנים ולכל הגוף.

מחיר: 151 ש''ח.

נייטסיינס
נייטסיינס - נייטסיינס הינו קרם לחות ייחודי לשעות הלילה, העשיר בחומרי הזנה ולחות חיוניים ומכיל נגזרת עדינה של ויטמין A. נייטסיינס מכיל נוגדי חימצון, תמצית פטריות סינית נדירה וחומרים המשפרים את פעילות המערכת החיסונית ותורמים לבריאותו של העור. נייטסיינס מזין את העור והינו קרם לחות ייחודי לשעות הלילה, מגן מפני הזדקנות העור עקב סוגי אורח החיים שלנו: חוסר שתיה מספקת של מים, חשיפה תכופה לאור השמש, היעדר פעילות גופנית עישון וכו'. נייטסיינס משפר את פעילות המערכת החיסונית ולחות הקרם מעניקה לעור מראה צעיר ומוצק יותר.

נייטסיינס הינו קרם לחות ייחודי לשעות הלילה, העשיר בחומרי הזנה ולחות חיוניים ומכיל נגזרת עדינה של ויטמין A. נייטסיינס מכיל נוגדי חימצון, תמצית פטריות סינית נדירה וחומרים המשפרים את פעילות המערכת החיסונית ותורמים לבריאותו של העור.

נייטסיינס מזין את העור והינו קרם לחות ייחודי לשעות הלילה, מגן מפני הזדקנות העור עקב סוגי אורח החיים שלנו: חוסר שתיה מספקת של מים, חשיפה תכופה לאור השמש, היעדר פעילות גופנית עישון וכו'. נייטסיינס משפר את פעילות המערכת החיסונית ולחות הקרם מעניקה לעור מראה צעיר ומוצק יותר.

מחיר: 239 ש''ח.

סירקלס אנד ליינס
סירקלס אנד ליינס - מבוסס על תגלית מדהימה בתחום מדע טיפוח העור, זהו קרם בעל מרכיבי לחות רבי עוצמה הכולל גם כלורלה וולגאריס, חלבוני תורמוס ואלסטין בעל אחיזה צולבת. סרקלס אנד ליינס מפחיתה באופן משמעותי ביותר את העיגולים הכהים סביב העיניים, נוסחה מזינה זו מגינה על העור, מעודדת ייצור קולגן ואלסטין ונאבקת בסימני הזדקנות העור. התוצאה הכללית המתקבלת מהשימוש בסרקלס אנד ליינס היא מראה צעיר ומלא חיים.

מבוסס על תגלית מדהימה בתחום מדע טיפוח העור, זהו קרם בעל מרכיבי לחות רבי עוצמה הכולל גם כלורלה וולגאריס, חלבוני תורמוס ואלסטין בעל אחיזה צולבת.

סרקלס אנד ליינס מפחיתה באופן משמעותי ביותר את העיגולים הכהים סביב העיניים, נוסחה מזינה זו מגינה על העור, מעודדת ייצור קולגן ואלסטין ונאבקת בסימני הזדקנות העור. התוצאה הכללית המתקבלת מהשימוש בסרקלס אנד ליינס היא מראה צעיר ומלא חיים.

מחיר: 168 ש''ח.

סקין ברייטנר (Skin Brightener)
סקין ברייטנר (Skin Brightener) - סקין בריטנר מבוסס על תמצית הצמחית הנקראת אמביליקה - היא החומר הפעיל העיקרי המסוגל לנטרל את פעולת ההתחמצנות וההשחמה של המלנין לפני שהיא מגיעה לשכבת העור העליונה. בין המרכיבים הנוספים בתכשיר התורמים לפעילותו - תמצית שמרים תמצית אצות ועוד.סקין בריטנר הינו מוצר הבהרה בעל עוצמה המיועד לשימוש בכל חלקי הגוף הנחשפים לשמש דרך קבע, כמו צואר, פנים, כפות ידיים, זרועות ורגליים וכמו כן משפר את מראה העור.
סקין בריטנר מבוסס על תמצית הצמחית הנקראת אמביליקה - היא החומר הפעיל העיקרי המסוגל לנטרל את פעולת ההתחמצנות וההשחמה של המלנין לפני שהיא מגיעה לשכבת העור העליונה. בין המרכיבים הנוספים בתכשיר התורמים לפעילותו - תמצית שמרים תמצית אצות ועוד.

סקין בריטנר הינו מוצר הבהרה בעל עוצמה המיועד לשימוש בכל חלקי הגוף הנחשפים לשמש דרך קבע, כמו צואר, פנים, כפות ידיים, זרועות ורגליים וכמו כן משפר את מראה העור.

מחיר: 276 ש''ח.

קרם לחות אנטי אייג'ינג (Hydracial Skin Defense)

מכיל: תערובת "פפטידים" (=Peptides), תמציות סויה וחיטה ועוד...

הפפטידים המרוכזים גורמים למראה עור גמיש וקורן, התמציות שבמוצר ממריצות את העור ומגנות עליו מהשפעות סביבתיות כגון חום, קור, רוח ...

המחיר:232 ש''ח.

חדש וייחודי - פתוח חדשני תוצרת צרפת לטיפוח עור הפנים - להקליק כאן!
מסכת פנים ביתית למתיחית פנים ללא ניתוח ולהעלמת קמטים ללא הזרקות | טיפוח ויופי

  


בשורה טובה

כל הזכויות שמורות לפוקוס-רפואה משלימה © 2024 - 2004
RSS הוסף למועדפים שלח לחבר הפוך לדף הבית הדפס