טיפול בכאב סו ג'וק שמנים אתריים לרפלקסולוגים רפלקסולוגיה טיפול בבעיות אורטופדיה פתרון טבעי ל- adhd ארומתרפיה - קורס ארומתרפיה בשיטת מ.ס.ת. למטפל ברפואה משלימה הרצאות בריאות בראשל"צ עיסוי רפואי עיסוי ספורטאים אירידיולוגיה (אבחון) חנות האתר הזדמנות עסקית (מצגת) הפורמולות הסיניות טיפול ל- אוסטיאופורוזיס ניקוי מעיים, ניקוי רעלים הורדת משקל / הרזיה טיפול במחלת טרשת עורקים תפקודי כליות | טיפול חגורות אורטופדיה לכאבי גב מטפל ברפואה משלימה? כנס! כולסטרול וסטטינים אפילפסיה | טיפול טבעי היגיינת הפה אנטי-אייג'ינג לטיפוח העור הורדת נפיחות מתחת לעיניים שמנים אתריים - דוטרה | חנות מוצרים טבעיים - דוטרה מפת האתר
Bookmark and Share

לקבלת הדו"ח במתנה:

"כיצד ניתן לטפל בהפרעות קשב וריכוז ללא ריטלין"
דוא"ל *
שם
טלפון נייד
אני מאשר את תנאי ההרשמה 
אנחנו מתחייבים לא להשתמש בנתוני ההרשמה לשום שימוש מלבד זה המצויין למעלה

qrcode
Menu

מוצרי עיצוב, חיטוב וטיפול בצלוליט

המוצרים המתאימים לטיפול בצלוליט הם סופר אס קרים, פירם אפ, ביו מיסט אקטיביטור. ואזורים מסוימים מחזקים עם ביו מיסט ורינקל גארד. גם המיץ המופק מפרי הנוני תורם באופן אינטנסיבי לניקוי ופינוי פסולת שיש לה חלק ביצירת הצלוליט ועל כך יורחב בהמשך.
צלוליט אינו מושג רפואי. זה כינוי שניתן לתופעה הנראית כמו "עור תפוז" או "פסי וופל".
80% מהנשים סובלות מצלוליט. נשים סובלות יותר מגברים בגלל המערך ההורמונלי, המזרז את היווצרות הצלוליט.
מדובר באחת התופעות המפריעות ביותר לנשים מעבר למשקל עודף.


מחקרים מראים שהצלוליט בעצם נוצר בזמן שהנערה מתבגרת או בהריון - זהו מנגנון טבעי של הגוף שאוגר מזון ושומנים לעובר. לכן כל כך קשה להיפטר מהצלוליט ומהשומן שמצטבר באזור הבטן ובאזור האגן ורק טיפולים אגרסיביים כמו מכשירים וספורט עשויים לסייע. רק דיאטה או רק התעמלות לא יניבו התוצאות.
אם ניקח גבר או אישה עם עודף משקל זהה וניתן להם אותה דיאטה זהה בדיוק, הגבר ירד מהר יותר מהאישה. כי מנגנוני הגוף שלה מכווננים על שמירה ואגירה והגבר מסוגל לשחרר עודפים מהר יותר.

צלוליט לא קשור רק לאחוזי השומן בגוף ולראיה ניתן למצוא ספורטאים וספורטאיות עם צלוליט. מחקר בקרב קבוצת ספורטאיות הראה כי למרות שאחוזי השומן היו נמוכים - 8%-10% (גופינו מכיל בדרך כלל פי שניים אחוזי שומן וזה בסדר) עדיין היה להן צלוליט. הוא יכול להיווצר כמובן מהזנחה, תזונה לא נכונה. אבל יש פה גם פן תורשתי / משפחתי של היווצרות צלוליט.

רקמת העור בנויה בצורה של רשת: יש תאים ויש שכבות וביניהם יש קולגן (=חלבון המהווה מרכיב עיקרי של רקמת חיבור סיבית לבנה) ואלסטין (=חלבון שמהווה את המרכיב העיקרי של סיבי רקמה אלסטית) ושני החומרים הללו אמונים על הקשירה ועל האחיזה והסדר בין התאים ועל הגמישות של העור. תפקידו של האלסטין להחזיר את העור למצבו הקודם לאחר מתיחה.
כשיש לנו צלוליט – מבנה התאים באותו מקום מאבד את הסדר ונהיה לא אחיד (במקור מסודרים התאים כמו רשת).מתיחת העור לכל מיני כיוונים בצורה לא אחידה יוצרת מבנה גלי של העור. הצלוליט זה בעצם שומן שננעל בתוך תאי העור שלנו בדרך כלל באזור הירכיים, הרגליים והבטן. לעומת זאת השומן הרגיל מצטבר בשכבה התת עורית.
במצב של צלוליט התאים בעצם מתמלאים בהצטברויות שומניות, דבר הטבעי לתהליך חילוף החומרים (המטבוליזם) בגופינו.
השומנים האלה מסיעים איתם פסולת ורעלים שנפלטים דרך מערכת הדם והלימפה, הפסולת והרעלים
גורמים למעיין טראומה בתא.
כשהתאים מתמלאים הם גורמים לסיבי האלסטין שקושרים ביניהם להימתח בצורה לא טבעית.

בדם יש לנו הורמונים שאחראיים על שחרור שומנים שאנחנו לא מסוגלים להשתמש בהם או בעודפים שמכילים פסולת. ברגע שיש בתא מתח והוא מלא ודחוס בשומנים ופסולת, לרעלים אין דרך להשתחרר מהתא אל מחוצה לו. נוצר מצב שההורמונים לא יכנסו מכיוון שהתאים מלאים בפסולת ורעלים ואז הגענו למעגל קסמים שבו הגוף אינו מסוגל לשחרר פסולת ורעלים. דר' קונסטנטינובסקי מכנה את הצלוליט כמו "שקיות זבל" קטנות. כשהרעלים כלואים בתוך התא, מעבר לזה שלא מאפשרים להורמונים להיכנס הם גם גורמים לדפנות התא להתעוות ולהתעבות. כתוצאה מכך הדפנות נקרעות והעור מקבל גבשושים ודפנות התא מתעבות יותר. ברגע שדפנות התא מתעבות זה מקשה יותר על תהליך שחרור השומנים והפסולת ואז מגיעים למראה "עור תפוז".

תאי עור בריא. בין תאי העור קשרי אלסטין (Elastin) וקולגן (Collagen)


ישנם תהליכים שקודמים לצלוליט. יש אזורים יותר קרים בגוף ואזור הצלוליט הוא אזור קר יותר, משום שהמבנה המעוות מונע זרימת דם בריאה ולאט לאט נכנסים למעגל קסמים שקשה מאוד לצאת ממנו: אין זרימת דם, אין זרימת הורמונים, התאים מתעוותים ואין שחרור פסולת.
דבר גורר דבר, פעולה גוררת פעולה ואנחנו צריכים לגדוע את "מעגל הקסמים" הזה.

הצלוליט נגרמת מהסיבות:
תורשה / גנטיקה – לא ניתן לשינוי.
זיהום אוויר, רעלים ופסולת משפיעים לרעה כשהם נקלעים לתוך התאים – ומגבירים את הצלוליט.

טיפול בצלוליט:
התעמלות וניקוי הגוף באמצעים  כמו מיץ נוני מסייעים במצבי צלוליט. פעולת הנוני מטיבה מאוד כשמדובר בצלוליט ובשחרור פסולת מתאים.
לתנודות במשקל יש השפעה על מצבי רוח. בדרך כלל תנודות כלפי מטה יכולות  להביא לדיכאון, חוסר חיות, דכדוך, חוסר רצון לעשות עם עצמנו משהו. כשיש שיפור בתזונה / תמיכה בתזונה, יש לנו יכולת להתחיל תהליך, לחזור אחורה ולתקן את הנזקים.
יש המבלבלים בין שומן רגיל לצלוליט. שומן רגיל יכול להשרף ע''י פעילות גופנית. שומן בצלוליט לא נשרף ע''י פעילות גופנית. כשיש צלוליט בתאים טעות לחשוב שיש הצטברות של נוזלים, זה סוג מאוד ספציפי של שומן שנושא פסולת ורעלים בלי מים.
אנחנו נוטים לטפל בצלוליט בגלל בעיה קוסמטית, הבעיה העיקרית אינה קוסמטית אלא הצטברות של רעלים ומתח לתאים.

בשאיבת השומנים הבעיה שהמחט שחודרת פנימה מנפצת את תאי הצלוליט "שקיות הזבל" וגם שואבת אבל לא שואבת את כל החומר מתוך השקיות שהיא מנפצת ונוצר מצב שהיכן שעושים את השאיבה דרך מחזור הדם, באותו אזור נשאבים לגוף כמויות רעלים ברמה מסוכנת ביותר והגוף עלול להיכנס לשוק. רופאים לא הבינו למה בפעולה כירורגית שטחית לחלוטין, כשנשים אלו עוברות את התהליך הן נכנסות למצב של שוק ולפעמים לתרדמת ובמקרים קשים יותר אף לקריסת מערכות עד למוות.
לכן אנחנו נגד תהליך שאיבת שומן. טיפולים קוסמטיים כן, שאיבת שומן מסוכנת!

ממה להימנע:
להימנע מעישון, אלכוהול ומשקאות שמכילים קופאין. כל אלה מגבירים את החדירה של הרעלים. חשוב מאוד להשתמש במלח דל נתרן ומים מינרלים דלי נתרן על מנת לסייע לגוף לשחרר את המלח והנוזלים. להימנע מחומרי טעם וריח, חומרי שימור ואספרטיים. את כל המרכיבים האלה הגוף מפריש כ"גורם עוין" המצטברים לצלוליט.

מה כן לצרוך בדיאטה:
להגביר צריכת ירקות ופירות טריים במיוחד, אגוזים, זרעים, סויה וקטניות. על מנת לתת לגוף תחליף בריא לרעלים המצטברים לצלוליט. אני אתן לו שומן טוב והוא ישחרר שומן רע. יש לצרוך כמות מסוימת של שמן בלתי רווי כמו סלט עם כף שמן זית – זה יחליף את השומן עם הפסולת.
יש להימנע בתקופת הדיאטה מבשר עוף, בקר ושמנים רווים. רצוי לאכול יותר דגים, במיוחד דגי ים. למוצרי חלב יש נטייה ליצור ליחה והליחה מונעת מהגוף לשחרר רעלים. לכן יש לצמצם למינימום מוצרי חלב.
(לדוגמה – תינוקות שרגישים למוצרי חלב מפתחים זיהומים מכיוון שהליחה לא נותנת לרעלים להשתחרר).
פעילות גופנית מאומצת לא משחררת צלוליט. דווקא התעמלות קלה, תרגילי מתיחה, הליכה, שחיה, ריקוד וכו' מצוין לסייע לתהליך של שחרור הצלוליט. יש לשתות בין 8-10 כוסות מים ביום. על מנת לעזור לגוף לשטוף את הרעלים החוצה באופן אינטנסיבי ולמנוע הצטברות צלוליט ברקמות. מומלץ לשתות מיץ נוני, למהול אותו בבקבוק גדול של מים מינרלים ולתת רצף של ניקוי במשך היום.
חשוב עם הנוני והמים להקפיד על לקיחת 3 טבליות רניו (Renu) – לפני השינה המשפר את תהליך חילוף החומרים ומשקם רקמות.

יש כמה דרכים לטפל:
מכשירי האימון במכוני כושר.
עיסוים המתמחים בתחום – טוב מאוד.
אפשר לעבוד על זה לבד בפעולות פשוטות בשילוב מוצרים: סופר אס קרים (super s-cream), ביו מיסט, ופירם אפ (Firm Up). אנחנו מתרכזים בכל פעם באזור אחר.
סופר אס קרים (super s-cream)– תפקידו להמריץ את מחזור הדם ולהגביר את חילוף החומרים בתאים.
ביו מיסט – תפקידו בהקשר זה להגביר כושר ספיגה והחדרה עמוקה ביותר של הסופר אס קרים (super s-cream) לתוך הצלוליט, להקטין אותו ולשפר את המראה.
פירם אפ – תפקידו להחזיר גמישות לעור ולמצק אותו.

כיוון העבודה הנו לכיוון קשרי הלימפה:
כשהיד למעלה העבודה כלפי מטה לכיוון קשרי הלימפה, ממש סחיטה. (כל תנועה 10 פעמים). לעיתים יש כאב והכאב חד כשהתאים מתרוקנים.
כשעובדים על הרגליים – בשכיבה כלפי מעלה. באזור הירכיים מלמטה למעלה לכיוון פנימה מתקדמים לכיוון המפשעה בה ממוקמים קשרי לימפה.
באזור הבטן כלפי מעלה לכיוון קשרי הלימפה, מהמפשעה למעלה לכיוון הצלעות והלב. בקווים ישרים ולא במעגלים.


עיסוי לכיוון קשרי לימפה (Lymph)

סדר עבודה:
סופר אס קרים
(super s-cream)-  מרקם קריר ונספג מהר מאוד ומטרתו הגברת זרם דם באזור המטופל. אנחנו עושים עיסוי עם האס קרים עד לקבלת גוון ורדרד של העור, זה סימן שעשינו עבודה טובה על העור. אחרי שהחדרנו בעיסוי טוב את הקרם, מפזרים ביו מיסט וחוזרים שוב על פעולת העיסוי בצורה טובה (כי הביו מיסט מעלה את האס קרים למעלה / אל מחוץ לעור).
ועוברים לשלב הבא –

מריחה והחדרת הפירם אפ בסנטר, מצמידים לסנטר כדור בגודל כדור טניס ולוחצים לכיוון מפתח הצוואר במקבצים של 10 ולאט לאט לעלות במקבצים של 20, 30 וכן הלאה.

עם  האס קרים עיטוף של ירכיים ובטן ביחד (לקחת ניילון נצמד).
מריחת אס קרים וביו מיסט ועיסוי על מנת להחדיר היטב ולאחר מכן עושים ליפוף של ניילון ניצמד עד גובה החזה. העיטוף גורם לחימום, הגברת זרימת דם ושחרור פסולת מהצלוליט.
אחרי העיטוף מתחילים בפעילות גופנית קלה, הליכה או ספונג'ה בבית, פעילות סיבולת לב ריאה מסייעת לנקז הפסולת מהאזור.

לפני העיטוף חייבים לעשות פעולות נכונות:
אכילה נכונה.
הימנעות ממה שצריך להימנע (כפי שציינו בכתבה).
כמות שתייה מספקת 8-10 כוסות מים (לא בזמן האוכל).


החלטת? אנחנו נראה לך את הדרך!
נייד: 050-5342196, יוסי
צור קשר


"לתקציר הכתבות"

כל הזכויות שמורות לפוקוס-רפואה משלימה © 2024 - 2004
RSS הוסף למועדפים שלח לחבר הפוך לדף הבית הדפס