טיפול בכאב סו ג'וק שמנים אתריים לרפלקסולוגים רפלקסולוגיה טיפול בבעיות אורטופדיה פתרון טבעי ל- adhd ארומתרפיה - קורס ארומתרפיה בשיטת מ.ס.ת. למטפל ברפואה משלימה הרצאות בריאות בראשל"צ עיסוי רפואי עיסוי ספורטאים אירידיולוגיה (אבחון) חנות האתר הזדמנות עסקית (מצגת) הפורמולות הסיניות טיפול ל- אוסטיאופורוזיס ניקוי מעיים, ניקוי רעלים הורדת משקל / הרזיה טיפול במחלת טרשת עורקים תפקודי כליות | טיפול חגורות אורטופדיה לכאבי גב מטפל ברפואה משלימה? כנס! כולסטרול וסטטינים אפילפסיה | טיפול טבעי היגיינת הפה אנטי-אייג'ינג לטיפוח העור הורדת נפיחות מתחת לעיניים שמנים אתריים - דוטרה | חנות מוצרים טבעיים - דוטרה מפת האתר
Bookmark and Share

לקבלת הדו"ח במתנה:

"כיצד ניתן לטפל בהפרעות קשב וריכוז ללא ריטלין"
דוא"ל *
שם
טלפון נייד
אני מאשר את תנאי ההרשמה 
אנחנו מתחייבים לא להשתמש בנתוני ההרשמה לשום שימוש מלבד זה המצויין למעלה

qrcode
Menu

אומגה 3 EPA


תוסף שמן דגים, מכיל: חומצות EPA ו - DHA , מופקות משמני דגים.

תומך ברמה תקינה של שומנים בדם. חומצות שומן אלו חיוניות לבריאותו הכללית של הגוף ולבניית רקמות תקינות של תאים ולכלי דם נקיים וגמישים.
אומגה 3 EPA - מונע מחלות לב, מחלות כלי דם ומחלות סרטן.

מחיר: 138 ש''ח.


     
אומגה 3 EPA - שמן דגים נקי וטהור עם חומצות שומן חיוניות, לשמירה על לב וכלי דם ולבניית רקמות תקינות של תאים.
 

אומגה 3 - מונע מחלות לב, מחלות כלי דם ומחלות סרטן
Omega 3 EPA

בקרב האסקימואים והיפנים שמזונם עשיר בדגים, קטן בהרבה שיעור הלוקים במחלות לב וכלי הדם.חומצות EPA ו-DHA, המצויות באומגה 3 EPA, מופקות משמני דגים ותומכות בשימור רמה בריאה של שומנים בדם. חומצות שומן אלו חיוניות לבריאות כללית של הגוף ולבניית רקמות בריאות של התאים ויטמין E, נוגדי חמצון טבעי, מצוי גם הוא בנוסחה המזינה של אומגה 3 EPA. כיום שוב אין צורך לבלוע כפיות של שמן דגים כפי שנהגו לעשות זאת הורינו. אומגה 3 EPA הוא תוסף המזון המושלם המספק חומצות שומן חיוניות שחשיבותן רבה לבריאות כללית טובה.

אומגה 3 היא אחת מתת הקבוצות של חומצות שומן רב בלתי רוויות השומרת על מערכת הלב הכוללת: כלי דם נקיים, גמישים ובריאים, מונעת מחלות לב וסרטן, מסייעת בהסדרת קצב הלב, הפחתת לחץ דם והורדת טריגליצרידים.
הלב אוגר חומצות שומן מסוג אומגה 3, חומצה זו מגינה עלינו מפני שבץ מוחי ומפחיתה ייצור קרישי דם.

לקבוצות אוכלוסיה הסובלות ממחסור בחלק ממרכיבים תזונתיים כמו מינרלים וויטמינים, גופם יתקשה ליצר את כל חומצות אומגה 3 מחומצה אלפא לינולית מכיוון שהאנזימים המעורבים בתהליך לא יפעלו בצורה תקינה ועל כן עליהם לצרוך גם חומצות אומגה 3 נוספות כגון EPA ו- DHA המצויות בעיקר בדגים.

היום כבר כולם יודעים ששמן דגים נקי וטהור עם חומצות שומן חיוניות, זה EPA אומגה 3 !

הוראות שימוש
טול כמוסה אחת 3 פעמים ביום עם הארוחות.

תכולה:60 ct
קוד מוצר: 2730

חומצות שומן עם ויטמין E למניעת מחלות לב, מחלות כלי דם ומחלות סרטן - הזמן עכשיו

כל הזכויות שמורות לפוקוס-רפואה משלימה © 2024 - 2004
RSS הוסף למועדפים שלח לחבר הפוך לדף הבית הדפס