טיפול בכאב סו ג'וק שמנים אתריים לרפלקסולוגים רפלקסולוגיה טיפול בבעיות אורטופדיה פתרון טבעי ל- adhd ארומתרפיה - קורס ארומתרפיה בשיטת מ.ס.ת. למטפל ברפואה משלימה הרצאות בריאות בראשל"צ עיסוי רפואי עיסוי ספורטאים אירידיולוגיה (אבחון) חנות האתר הזדמנות עסקית (מצגת) הפורמולות הסיניות טיפול ל- אוסטיאופורוזיס ניקוי מעיים, ניקוי רעלים הורדת משקל / הרזיה טיפול במחלת טרשת עורקים תפקודי כליות | טיפול חגורות אורטופדיה לכאבי גב מטפל ברפואה משלימה? כנס! כולסטרול וסטטינים אפילפסיה | טיפול טבעי היגיינת הפה אנטי-אייג'ינג לטיפוח העור הורדת נפיחות מתחת לעיניים שמנים אתריים - דוטרה | חנות מוצרים טבעיים - דוטרה מפת האתר
Bookmark and Share

לקבלת הדו"ח במתנה:

"כיצד ניתן לטפל בהפרעות קשב וריכוז ללא ריטלין"
דוא"ל *
שם
טלפון נייד
אני מאשר את תנאי ההרשמה 
אנחנו מתחייבים לא להשתמש בנתוני ההרשמה לשום שימוש מלבד זה המצויין למעלה

qrcode
Menu

עיסוי ספורטאים

     

עיסוי ספורטאים - העיסוי לספורטאים הוא למעשה עיסוי כללי, רק שיש הבדל בין לטפל באדם שלא עוסק בספורט או אדם חולה או לטפל בספורטאי בריא או חולה. אצל ספורטאים ישנן התקשויות והתכווצויות שרירים הנובעות ממאמץ גופני שהם משקיעים בפעילות ספורטיבית. לשריר מכווץ העיסוי הוא ספורטיבי, כאשר אנו מבחינים בשריר מכווץ ואנו יודעים את פעולתו, מיקומו ותפקידו אנו יכולים לשחרר את השריר ביתר קלות מפזרים את חומצת החלב, מבצעים מתיחות להארכת השריר וממשיכים בעיסוי הספורטיבי ומתיחות בהתאם לצורך.

שרירי הספורטאים גדול יותר הן בנפח והן במסה משרירי אדם לא ספורטאי ולכן עם ספורטאים אנחנו צריכים להשתמש ''בתפיסות'' עמוקות יותר וחזקות יותר בכדי להגיע לאפקט הרצוי מהטיפול. המטפל צריך להכיר היטב את מערכת התנועה (שלד, שרירים, גידים, מפרקים ורצועות) על מנת לדעת למקד את הטיפול בספורטאי בדרך הנכונה. לעיתים הספורטאי מתלונן על מתח משריר מסויים,

לעיתים מגיע הספורטאי לטיפול לאחר חבלה (קשה או קלה) תוך כדי פעילות ספורטיבית. צריך לזהות את סוג החבלה ומיקומה ולטפל בהתאם בעיסוי רפואי ובתוך כך לזרז אצלו את תהליך ההחלמה בדרך הטובה והמהירה ביותר תוך כדי שיקום וחיזוק המקום שנפגע שיוכל לחזור לכושר ולתחרויות. כמטפל אני צריך להפעיל את מלוא כובד המשקל ולמנוע מספורטאי שנפגע בשריר או במפרק מקבלת זריקות משככות כאב לקראת תחרות, מכיוון שהנזק בכך גדול יותר. הזריקה אינה פותרת את הבעיה אלא משככת כאב והפעילות הספורטיבית מחמירה את מצבו בהרבה. אחרי הטיפול בעיסוי ספורטאים, עלולות להיות ריאקציות (בצורת כאב, לאחר שלרקמה הפגועה מתחדשת זרימת הדם בצורה נאותה). ניתן להקטין את הריאקציות בשתי דרכים: א.קומפרס חם עבור רקמות רכות כגון: שרירים, גידים ורצועות. ב.קומפרס קר עבור רקמות קשות כגון: עצמות, חוליות, מפרקים וכן עצבים.

ישנו עיסוי כללי לספורטאי לפני או אחרי אימון, שמטרתו לשמר את מצבו הגופני ולהגדיל את כושרו ולפזר את גורמי העייפות אחרי האימונים. אם מטרת העיסוי לרענן זה בדרך כלל לפני האימונים, הוא קצר ולא יותר מ 15 עד 20 דקות והתפיסות מהירות ועמוקות. אם העיסוי אחרי האימונים המטרה לפזר את גורמי העייפות מהשרירים ולכן ברור שיש ערך רב בעיסוי ספורטאים.

טיפול בכאבים בעזרת שמנים אתריים - לחץ כאן

ערכה לספורטאים - להקליק כאן

מדוע קרם דיפ בלו יעיל לספורטאים - להקליק כאן

 
כל הזכויות שמורות לפוקוס-רפואה משלימה © 2024 - 2004
RSS הוסף למועדפים שלח לחבר הפוך לדף הבית הדפס