טיפול בכאב סו ג'וק שמנים אתריים לרפלקסולוגים רפלקסולוגיה טיפול בבעיות אורטופדיה פתרון טבעי ל- adhd ארומתרפיה - קורס ארומתרפיה בשיטת מ.ס.ת. למטפל ברפואה משלימה הרצאות בריאות בראשל"צ עיסוי רפואי עיסוי ספורטאים אירידיולוגיה (אבחון) חנות האתר הזדמנות עסקית (מצגת) הפורמולות הסיניות טיפול ל- אוסטיאופורוזיס ניקוי מעיים, ניקוי רעלים הורדת משקל / הרזיה טיפול במחלת טרשת עורקים תפקודי כליות | טיפול חגורות אורטופדיה לכאבי גב מטפל ברפואה משלימה? כנס! כולסטרול וסטטינים אפילפסיה | טיפול טבעי היגיינת הפה אנטי-אייג'ינג לטיפוח העור הורדת נפיחות מתחת לעיניים שמנים אתריים - דוטרה | חנות מוצרים טבעיים - דוטרה מפת האתר
Bookmark and Share

לקבלת הדו"ח במתנה:

"כיצד ניתן לטפל בהפרעות קשב וריכוז ללא ריטלין"
דוא"ל *
שם
טלפון נייד
אני מאשר את תנאי ההרשמה 
אנחנו מתחייבים לא להשתמש בנתוני ההרשמה לשום שימוש מלבד זה המצויין למעלה

qrcode
Menu

הסגולות של הגרין צ'י (Green Qi)

אתם עייפים? קשה לכם לקום בבוקר? אתם חייבים שתי כוסות קפה כדי לפתוח את העיניים בבוקר? יש לכם אנמיה?
ה - Green Qi (גרין צ'י) יכול להעמיד אתכם על הרגליים תוך מספר דקות!
מוצר שהוא ''פצצת אנרגיה'' , אנרגיה המירוק = Green Qi

     

גרין צ'י (Green Qi), מתקן את מערכת הדם  

Qi  (צ'י)פירושו אנרגיה ברפואה הסינית.המוצר מכיל: צמחים ירוקים המכילים שפע של ויטמינים, מינרלים, חומצות אמינו ואנזימים אשר גופינו כה זקוק להם.

מוצרהגרין צ'י אכן מספק לגופינו אנרגיה מהירוק.

הצמחים הירוקים קולטים אנרגיה מהשמש והאנרגיה הנספגת מן השמש בכלורופיל (הצבען הירוק) משחרר חמצן. כאשר אנו ניזונים מצמחים, הגוף שלנו מסוגל לקבל את אנרגית השמש הטמונה בכלורופיל ולהשתמש בו. מתייחסים לכלורופיל כ''דם החיים של הצמח'' מולקולת הכלורופיל דומה מאוד בהרכבה למולקולה של ההמוגלובין שבדם.

באיזה אופן הכלורופיל קשור מאוד לדם האנושי?

הן הכלורופיל והן ההמוגלובין חולקים מבנה אטומי דומה כדי לייצר את המולקולות השייכות להם, כפי שמודגם. ההבדל הממשי היחידי בין שתי המולקולות הוא אלמנט האטום המטאלי. הדם האנושי וההמוגלובין מכילים ברזל בעוד שבכלורופיל האטום המטאלי הוא המגנזיום.

במרכזו של האתר הפעיל של מולקולת הכלורופיל נמצא אטום מגנזיום, ועל כן אכילת צמחים וירקות ירוקים בעלי עלים מהווה את מקור המגנזיום העיקרי שלנו. המגנזיום הוא יסוד מתכתי חיוני לגוף וממלא תפקידים רבים: הוא הכרחי לתפקוד תקין של שרירים ולהעברת אותות עצביים והוא משכפל אנזימים המשתתפים בתהליכים שיוצרים ומשחררים אנרגיה.

ההמוגלובין המצוי בתאי הדם האדומים נושא ברזל ומסייע בהובלת החמצן לתאי הגוף. התאים זקוקים לחמצן כדי להפוך לאנרגיה. לפיכך ככל שרמת ההמוגלובין מאוזנת יותר כך תגדל רמת האנרגיה.

מהי חשיבותו של הדמיון בין כלורופיל והדם האנושי?

מאחר וכלורופיל והמוגלובין דומים כל כך במבנם האטומי, מוצר הגרין צ'י (Green Qi)  מאפשר להם להיספג  ביתר מהירות ומזרז את בניית מחזור הדם. בדרך זאת, הכלורופיל יכול לשמש כמשלים להמוגלובין ולהשתמש בו ליצירת אנרגיה בגופינו. על כן הכלורופיל מחדש את תאי הדם שלנו, משפר את הייצור וההובלה של הדם''מתקן אותנו'' -פשוט מתקן את מערכת הדם יותר מהר (כשיש בעיות) ושומר על מצבה המאוזן ומונע אנמיה.

לדוגמה: אדם שמעשן כמות הרעילות אצלו בדם גדולה מאוד ואז צריך להגדיל את כמות ההמוגלובין אצלו בגלל העישון.

 

                                    גרין צ'י - אנרגיה מהירוק. מכיל כלורופיל, מחדש את תאי  הדם ומספק אנרגיה לגוף.

      

ה- Green Qi עושה פלאים לאנמיות, כמו גם במצב של אנמיה חרמשית, שזו מחלה שבה כדוריות הדם פגומות מהלידה (הן בהמוגלובין ביכולתו המופחתת לשאת חמצן והן בצורת הכדורית, אורך חיי כדוריות דם אדומות אלה מתקצר והן יוצאות מהר ממחזור הדם ואז נוצר מצב של אנמיה).

הכלורופיל ב- Green Qi  מנקה את רקמות החיבור בגופינו. רקמת החיבור צריכה להיות אוורירית ונקיה על מנת לספק מזון לתא ולהפריש ממנו פסולת.

Neways Green Qi  מכיל הרבה מאוד ''מרכיבים'' בתוכו, אשר תומכים בגוף ומסייעים לבריאותינו. אין עוד מוצר טבע שיש בו מכלול כזה של מרכיבים.

 

להלן מספר מרכיבים לדוגמה שאותם מכיל ה - Green Qi :

 

פלפל קיין (=קפסיכום =Capsicum)

פלפל אדום חריף מוכר כצ'ילי, המכיל שמנים אתריים עם ויטמיןA  וויטמין C ומספר קרטונואידים (=נוגדי חימצון בעור). יש לו השפעה טובה מבחינה פרמקולוגית (=תרופתית): עובד על כלי דם ולב, מפחית הסתבכות של טרשת עורקים, מסיר פלקים מכלי דם ומסייע בהורדת כולסטרול וטריגליצרידים.

הקיין מונע התחברות טסיות בתוך הדם (=מונע קרישי דם) ע''י מניעת פעילות פיברינוליטית (=של גורמי קרישה) ובכך מונע תהליכים טרשתיים, מגביר את זרימת הדם וההזעה, ועובד על יתר הפרשה של חומצת קיבה ומיצי עיכול.

 

שן ארי (= דנדליין, תרקסקום = araxacumT

צמח המשמש לדיאטה ולטיפול בכבד שומני. מסייע במגוון מחלות: מחלת הנשיקה, שזו מחלה זיהומית הנגרמת בעיקר ע''י נגיף אפשטיין בר, יתר כולסטרול וטריגליצרידים, ובדלקות עיניים (לרוב המקור לדלקות אלה בא מהכבד ושן ארי תומך בכבד).

צריך עזרה? התקשר עכשיו
יוסי

03-5249360

050-5342196

למוצר ה - Green Qi   

"לתקציר הכתבות"

כל הזכויות שמורות לפוקוס-רפואה משלימה © 2024 - 2004
RSS הוסף למועדפים שלח לחבר הפוך לדף הבית הדפס