טיפול בכאב סו ג'וק שמנים אתריים לרפלקסולוגים רפלקסולוגיה טיפול בבעיות אורטופדיה פתרון טבעי ל- adhd ארומתרפיה - קורס ארומתרפיה בשיטת מ.ס.ת. למטפל ברפואה משלימה הרצאות בריאות בראשל"צ עיסוי רפואי עיסוי ספורטאים אירידיולוגיה (אבחון) חנות האתר הזדמנות עסקית (מצגת) הפורמולות הסיניות טיפול ל- אוסטיאופורוזיס ניקוי מעיים, ניקוי רעלים הורדת משקל / הרזיה טיפול במחלת טרשת עורקים תפקודי כליות | טיפול חגורות אורטופדיה לכאבי גב מטפל ברפואה משלימה? כנס! כולסטרול וסטטינים אפילפסיה | טיפול טבעי היגיינת הפה אנטי-אייג'ינג לטיפוח העור הורדת נפיחות מתחת לעיניים שמנים אתריים - דוטרה | חנות מוצרים טבעיים - דוטרה מפת האתר
Bookmark and Share

לקבלת הדו"ח במתנה:

"כיצד ניתן לטפל בהפרעות קשב וריכוז ללא ריטלין"
דוא"ל *
שם
טלפון נייד
אני מאשר את תנאי ההרשמה 
אנחנו מתחייבים לא להשתמש בנתוני ההרשמה לשום שימוש מלבד זה המצויין למעלה

qrcode
Menu

''במגע ידיו הוא חש בכל איבר דואב וכואב, ובלחיצות מרגיעות ומקצועיות''

 

11.7.05

לכבוד יוסף זילברפרב.

בסוף תקופת הבגרויות, מדוכדכת ובשלהי סוף החופש הגדול שעבורי איננו חופש כלל וכלל (לחץ, עומס, שרירים תפוסים, עצבים רופפים) מצאתי את עצמי נסחפת לחוויה מעולם אחר המשפיעה על כל החושים באמצעות עיסוי רפואי הוליסטי משולב בשמנים ארומתרפיים, רפלקסולוגיה וסו ג'וק, בביתו של יוסי זילברפרב בת''א. פגשתי אותו בכניסה לביתו לבוש לבן, יפה ומחייך חיוך מקסים בריא נעים ומרגיע. איש ללא גיל.

עוד לפני שהתחלנו בטיפול, יוסי הסביר לי את שיטת העבודה, את ה''אני מאמין'' שלו. תשאל לגבי בעיות בריאותיות, הציג טופס הצהרה, התעניין אם יש עכבות ורצונות, ואז זה התחיל...

כך מצאתי את עצמי שרועה על מיטת הטיפולים בליווי מוסיקה מרתקת ונעימה ותאורה מרגיעה, והעיקר העיסוי בשילוב רפלקסולוגיה. יוסי השתמש בשמנים ארומתרפיים מענגים ומרגיעים בעלי ניחוח מיוחד. במגע ידיו הוא חש בכל איבר דואב וכואב ובלחיצות מרגיעות ומקצועיות שחרר כל נקודה תפוסה ויבשה (היו לי הרבה כאלה). יוסי עיסה אותי בעדינות ובתנועות מעגליות לעיתים לש לחץ מחץ מתח נדנד וערסל. חשתי שמספר ידיים נוגעות לא נוגעות בי בו זמנית.

בנוסף לעיסוי הרפואי יוסי טיפל בבעיה אורטופדית שאבחן והבחין בה ואני שכחתי מקיומה.

לאחר טיפול של למעלה משעה יוסי הזהיר אותי שאני עלולה להרגיש כמו אחרי שפעת - חולשה ועייפות - בגלל הרעלים ששחרר מגופי (ראקציה של הגוף), אבל אינני יודעת להסביר את התופעה המוזרה שדווקא בסוף יום הייתי מלאת אנרגיה וחיוניות והסתערתי בקלילות ובמצב רוח מרומם על כל המטלות שהזנחתי.

להתראות בטיפול הבא.
נטע-לי שיטה

  קובץ מצורף

כל הזכויות שמורות לפוקוס-רפואה משלימה © 2024 - 2004
RSS הוסף למועדפים שלח לחבר הפוך לדף הבית הדפס