טיפול בכאב סו ג'וק שמנים אתריים לרפלקסולוגים רפלקסולוגיה טיפול בבעיות אורטופדיה פתרון טבעי ל- adhd ארומתרפיה - קורס ארומתרפיה בשיטת מ.ס.ת. למטפל ברפואה משלימה הרצאות בריאות בראשל"צ עיסוי רפואי עיסוי ספורטאים אירידיולוגיה (אבחון) חנות האתר הזדמנות עסקית (מצגת) הפורמולות הסיניות טיפול ל- אוסטיאופורוזיס ניקוי מעיים, ניקוי רעלים הורדת משקל / הרזיה טיפול במחלת טרשת עורקים תפקודי כליות | טיפול חגורות אורטופדיה לכאבי גב מטפל ברפואה משלימה? כנס! כולסטרול וסטטינים אפילפסיה | טיפול טבעי היגיינת הפה אנטי-אייג'ינג לטיפוח העור הורדת נפיחות מתחת לעיניים שמנים אתריים - דוטרה | חנות מוצרים טבעיים - דוטרה מפת האתר
Bookmark and Share

לקבלת הדו"ח במתנה:

"כיצד ניתן לטפל בהפרעות קשב וריכוז ללא ריטלין"
דוא"ל *
שם
טלפון נייד
אני מאשר את תנאי ההרשמה 
אנחנו מתחייבים לא להשתמש בנתוני ההרשמה לשום שימוש מלבד זה המצויין למעלה

qrcode
Menu
 

אתם עומדים לגלות כאן כיצד להגן על גופכם מגורם פתוגני (מחולל מחלה) ולמנוע מחלות באמצעות מערכת החיסון
החיים בנויים מ- 4 מרכיבים - סדר היקום בגופינו:
סדר היקום בגופינו: הילה - הקו הראשון של מערכת החיסון. נכנסת אינפורמציה לגופינו כמו וירוס או חיידק וגורמת לשינויים אנרגטיים. אם הגוף לא מתקן את השינויים, כלומר עושה תיקון אנרגטי, בשלב הפיזי מופיעה מחלה בתאי הגוף.
אם תבינו כיצד מתנהג גופכם תוכלו בקלות למנוע מחלות!

  1. ההילה - היא מעין טבעת המקרינה אור סביב חי או דומם ונחשבת ל"גוף האתרי" שלפני "הגוף הפיזי". לכל דבר יש הילה (= aura). למי שחי ההילה סביבו משתנה מסיבות שונות ומי שלא חי אלא דומם ההילה שלו לא משתנה. 
    ההילה היא למעשה הקו הראשון במערכת החיסון שלך (=Wei Qi או הידועה בכינוייה Yang Wei). ההילה היא סוג תפקוד של כל נוזל אלקטרומגנטי שהתנועה בו יוצרת שדה. והגל שלך זו אינטראקציה (=השפעת גומלין) בין התפקוד שלך לבין היקום.
    הסינים מתארים את ההילה כ"חיילים שמסתובבים מסביב לטירה שבנויה על ההר".
    בהילינג תוכל לראות שינויים בהילה (אם ההילה חסרה / חתוכה) וכן תוכל לבדוק את ההילה על ידי מכשיר "פול". זה נותן לנו יכולת לראות אם יש פגיעה.

  2. אינפורמציה - האינפורמציה שחדרה את ההילה מגיעה אליך מוירוס, חיידק, שתייה, מזון, דברים פיזיים ונושמים, כל מה שאתם נוגעים בו או נוגע בכם, כל מה שאתם מקבלים עם קרינה מסוימת, או אינפורמציה מכל מי שחושב מסביבכם.
    אם נכנסה לגופך אינפורמציה - עברה את השלב הראשון של ההגנה. (ניתן לבדוק שינויים אינפורמטיביים ע''י ביו אנרגיה).

  3. אנרגיה - גופך מגיב לאינפורמציה בשינויים אנרגטיים. בבדיקות פול ובביו אנרגיה ניתן לבדוק. אדם צריך לישון טוב. ב- 1/3 מזמן השינה, הגוף מאפס את עצמו ואם לא מצליח לאפס, בשלב הבא מתרחשת מחלה בגוף הפיזי.

  4. שלב פיזי (שינויים פיזיים)- המחלה באה לידי ביטוי רק בשלב הפיזי, אם גופך לא מצליח לאזן ולאפס את עצמו בשלב האנרגטי, בשלב הפיזי המחלה מאובחנת בגוף. כל המחלות מתנהלות באותה צורה, גם סרטן. לדוגמא סרטן בשלב ראשון או שני או גידול במצב שעוד אין גרורות, עשו כריתה, טיפולי כימותרפיה, הקרנה - אלה טיפולים בשלב הפיזי בלבד. אבל השינויים האינפורמטיביים - אנרגטיים שהם בסיס המחלה נשארים. ועל כן צריך לתקן גם את השלבים הראשונים.
    בעזרת החומרים הפעילים המרוכזים בפורמולות מסוימות (של הקונצרן הסיני) מרפאים את כל 4 השלבים האלה. כי כל מוצר נוזלי שלנו מביא את ההילה (=aura) שהיא קו ההגנה הראשון שלנו למצב תקין ובתהליך הזה הגוף שלנו מתאזן ומבריא.
    הפורמולות הסיניות אינן תרופות ומאושרות על ידי משרד הבריאות - כתוספי מזון.  מאושרות ב- FDA מנהל התרופות והמזון האמריקאי וכן יש להן גם תעודת כשרות.

ההילה - מתרפא ראשונה.
האינפורמציה - (השלב האינפורמטיבי) מתרפא אחריה.
אחר כך בא התיקון האנרגטי.
והשלב האחרון בריפוי, שיפור פגיעת תאי הגוף הפיזי "הריפוי".

האינפורמציה שקבלת כאן (כולל הסקיצה) מבוססת על ההדרכות המתקיימות בחברה ומידע אישי

אתה לא בקו הבריאות? צלצל עכשיו ואשמח לעזור לך.
יוסי זילברפרב
מטפל מומחה בסו ג'וק
מתמחה בריפוי כאבים מהיר
וכן מטפל באמצעות פורמולות סיניות מדור שלישי, רביעי וחמישי

03-5249360
050-5342196
  


לדף הראשון בכתבה

קיטלוג מזונותינו לפי דורות - להמשך הכתבה 

השימוש בפורמולות הסיניות מדור מתקדם של קונצרן - FOHOW

הזמן / הצטרף עכשיו

 

 
 

 

כל הזכויות שמורות לפוקוס-רפואה משלימה © 2024 - 2004
RSS הוסף למועדפים שלח לחבר הפוך לדף הבית הדפס