טיפול בכאב סו ג'וק שמנים אתריים לרפלקסולוגים רפלקסולוגיה טיפול בבעיות אורטופדיה פתרון טבעי ל- adhd ארומתרפיה - קורס ארומתרפיה בשיטת מ.ס.ת. למטפל ברפואה משלימה הרצאות בריאות בראשל"צ עיסוי רפואי עיסוי ספורטאים אירידיולוגיה (אבחון) חנות האתר הזדמנות עסקית (מצגת) הפורמולות הסיניות טיפול ל- אוסטיאופורוזיס ניקוי מעיים, ניקוי רעלים הורדת משקל / הרזיה טיפול במחלת טרשת עורקים תפקודי כליות | טיפול חגורות אורטופדיה לכאבי גב מטפל ברפואה משלימה? כנס! כולסטרול וסטטינים אפילפסיה | טיפול טבעי היגיינת הפה אנטי-אייג'ינג לטיפוח העור הורדת נפיחות מתחת לעיניים שמנים אתריים - דוטרה | חנות מוצרים טבעיים - דוטרה מפת האתר
Bookmark and Share

לקבלת הדו"ח במתנה:

"כיצד ניתן לטפל בהפרעות קשב וריכוז ללא ריטלין"
דוא"ל *
שם
טלפון נייד
אני מאשר את תנאי ההרשמה 
אנחנו מתחייבים לא להשתמש בנתוני ההרשמה לשום שימוש מלבד זה המצויין למעלה

qrcode
Menu

קטלוג מזונותינו לפי דורות: מזון, תוספי מזון ופורמולות סיניות מדור מתקדם (דור שלישי, רביעי וחמישי)

דור ראשון:

זה המזון שאנחנו אוכלים ושהגוף זקוק לו בחיי היומיום כמו: לחם, טונה, עוף, ירק, פרי וכדומה.

דור שני:

תוספי מזון כמו ויטמינים, מינרלים, חומצות אמינו, מיקרואלמנטים כמו: חנקן, אשלגן, זרחן, סידן, מגנזיום, גופרית וכו'  לטיפול נקודתי בבעיה / מחלה כזו או אחרת, אשר מטפלים בבעיה נקודתית ספציפית.
נכללים בה גם כל הצמחים בקבוצה הסינית (צמחים ופטריות) עם יכולת לרפא מחלות. אלה 120 צמחים שנותנים "פוש אנרגטי" הסינים קוראים להם  "צמחים שעושים צדק", כאשר קיימת בהם תכונה לעזור לבעיה ספציפית כזו או אחרת. והם נקראים למעשה - צמחי מרפא.

ניתן להביא מספר דוגמאות: מגנזיום לטיפול בהתכווצות שרירים, סידן לשמירה על צפיפות עצם תקינה, ברזל במצבים של חוסר ברזל והעלאת רמת ההמוגלובין, חומצה פולית  (נקראת גם ויטמין M או בשמה   Folic Acid ממשפחת ויטמיני B) -  לנשים לפני הריון או בזמן הריון - חשיבות חומצה פולית בחודשים הראשונים להתפתחות העובר על מנת למנוע מומים בתינוק, B12 למצבים של חולשה ולהמוגלובין נמוך על רקע של חוסר ויטמין B12 ובבעיות עצביות פריפריות וכך הלאה...

דור שלישי:

 
פורמולה של קונצרן פוהו שמרכיביה העיקריים הן 'פטריות הקיסר' עליהן נרחיב בדף הבא. פורמולה שעושה ביו אנרגיה אימונו מודולציה (=איזון ביו-אנרגו-חיסוני). הפורמולה עושה סדר ואיזון כללי בכל הגוף (בעלת כושר ניקוי וטיהור, הזנה ואיזון), מכניסה דור שני - השלמת חוסרי תזונה ומאזנת - עושה איזון ביולוגי חיסוני. אם יש בעיה בגוף הפורמולה "מתקשרת" עם התא אשר "משדר מצוקה", נותנת "פקודה" למוח להזרים אותה לאותו תא דרך זרם הדם, מטפלת בו ו"מתקנת" אותו.
דור שלישי מורכב מקבוצת עלית של צמחים ופטריות אשר בתוכם קיימת תכונה לעשות "איזון דו כיווני" בכל השלבים, בכל המערכות.
פורמולות סיניות נוזליות
כמוסות לינצ'י
תה פואר עם קורדיספס סיני

דור רביעי:

זו פורמולה של קונצרן פוהו אשר עושה טיפול ספציפי, מנקה כבד ומעיים (מכיל סיבים צמחיים) ומשתף פעולה עם פעילות הדור השלישי. גם מזין, מאזן ומסייע בטיפול.
בדור רביעי משתמשים בצמחים ופטריות בעלי יכולת לעשות איזון מערכתי לגוף שלם.

דור חמישי:

פורמולה של קונצרן פוהו, מנקה ונותנת למערכת המעי פרוקטואוליגוסכרידים (=תרכובת של פחמימות פרוקטוז וסוכרוז) - מבנה הפורמולה תלת מימדי הבנוי באופן שהפורמולה לא מתפרקת ולא נספגת במערכת העיכול. מכין תשתית לריבוי פרוביוטיקה טובה ומשגשגת ברירית המעי, בונה פלורה טובה ומונעת דיסבקטריוזיס (=התרבות חיידקים בלתי רצויים במעיים ושיבוש האיזון באוכלוסיית החיידקים).

בדור חמישי, ישנה פורמולה מאוד "חכמה" ומתוקה כמו דבש בטעם ורדים, מכילה גלוקוזה, פרוקטוזה ו- 2 מולקולות של סטכיוזה ו- 98.7% מהסוכרים שלה אינם נספגים בגוף וכמו כן מטיבה עם מראה העור, מבהירה כתמי עור הנובעים ממלנין ומנטרלת ריחות לא נעימים מהגוף.
הגוף מאחסן את הגלוקוזה של הפורמולה ויכול לקלוט אותה בצורה אין סופית ומשתמש בה בפעילות פיזית מאומצת.
השם הישראלי של פורמולה זו - ממרח ממיצוי פרחי ורדים לשיקום ריריות המעי.

4 פורמולות סיניות נוספות אשר מאוד חשובות לבריאותנו:

טיפול ל-אוסטיאופורוזיס באמצעות "סידן חכם"
ניקוי מעיים וניקוי רעלים מהגוף (טיהור)
הורדת משקל / הרזיה
טיפול במחלת טרשת עורקים


פורמולות סיניות של הקונצרן הסיני הן מדור שלישי, רביעי וחמישי, הינם מוצרים ייחודיים ו- 100% אורגניים. מחזקים את הבריאות ומאריכים את החיים.
הפורמולות מאושרות על ידי משרד הבריאות כתוספי מזון.

האינפורמציה הכתובה כאן מבוססת על ההדרכות המתקיימות בחברה וכן מידע אישי.

לדף הראשון בכתבה
 
סגולות המרפא של "פטריות הקיסר" - להמשך הכתבה

הזמן / הצטרף עכשיו

 

כל הזכויות שמורות לפוקוס-רפואה משלימה © 2024 - 2004
RSS הוסף למועדפים שלח לחבר הפוך לדף הבית הדפס