טיפול בכאב סו ג'וק שמנים אתריים לרפלקסולוגים רפלקסולוגיה טיפול בבעיות אורטופדיה פתרון טבעי ל- adhd ארומתרפיה - קורס ארומתרפיה בשיטת מ.ס.ת. למטפל ברפואה משלימה הרצאות בריאות בראשל"צ עיסוי רפואי עיסוי ספורטאים אירידיולוגיה (אבחון) חנות האתר הזדמנות עסקית (מצגת) הפורמולות הסיניות טיפול ל- אוסטיאופורוזיס ניקוי מעיים, ניקוי רעלים הורדת משקל / הרזיה טיפול במחלת טרשת עורקים תפקודי כליות | טיפול חגורות אורטופדיה לכאבי גב מטפל ברפואה משלימה? כנס! כולסטרול וסטטינים אפילפסיה | טיפול טבעי היגיינת הפה אנטי-אייג'ינג לטיפוח העור הורדת נפיחות מתחת לעיניים שמנים אתריים - דוטרה | חנות מוצרים טבעיים - דוטרה מפת האתר
Bookmark and Share

לקבלת הדו"ח במתנה:

"כיצד ניתן לטפל בהפרעות קשב וריכוז ללא ריטלין"
דוא"ל *
שם
טלפון נייד
אני מאשר את תנאי ההרשמה 
אנחנו מתחייבים לא להשתמש בנתוני ההרשמה לשום שימוש מלבד זה המצויין למעלה

qrcode
Menu
 

 

רפואה משלימה וכל האמת על רפואה אינטגרטיבית

יוסי זילברפרב

פעמים רבות עומדת הרפואה המערבית (הקונבנציונאלית) חסרת אונים מול אדם בריא שבבדיקות שערך נמצא כי לכאורה ''הכל אצלו בסדר'', אך הוא חוזר וטוען שאינו חש בטוב (יש לו מחושים/כאבים וכיוצא בזה). כשמאבחנים בסופו של דבר את המחלה - לעיתים זה כבר מאוחר מדי או לחילופין הפציינט סובל זמן רב, שלא לצורך.

כאב

לעיתים קורה שרופא חושב שהפציינט סתם מטריד אותו ללא סיבה "כנראה שהפציינט צריך פסיכיאטר". כל הבדיקות שנערכו לפציינט תקינות ובכל זאת הפציינט ממשיך להרגיש מחושים או כאב. מנגד אותו פציינט חושב שהרופא "אידיוט" מזכיר לכם משהו כזה בסגנון?
האמת? במקרים כאלה קרוב לוודאי ששניהם צודקים!

כשאדם חש כאב או באי נוחות מטרידה ומתמשכת סביר להניח שמשהו לא תקין מתחולל ברקמה.
אין להשלים עם כאב. נקודה.
לפני שמופיעה מחלה בגוף הפיזי מתחילים שינויים אנרגטיים. הרפואה המערבית לא יכולה לזהות מחלה באמצעי הבדיקה שלה כל עוד היא לא מתבטאת בגוף הפיזי.

הפתרון נמצא ברפואה המשולבת, אי שם בין האבחון המדויק והנכון לבין שיטות טיפול יעילות.
ועל כן הרפואה המערבית מתמזגת עם הרפואה המשלימה. שתיהן יחדיו מוכרות כרפואה אינטגרטיבית אשר נותנת את הפתרון השלם לאדם בשלושת הרבדים:  הפיזי, הנפשי והמנטאלי.

     
רפואה משלימה / משולבת
 

רפואה משלימה - להלן מספר דוגמאות:

1.
כשיש לאדם טינטון (צלצולי אוזניים), הרפואה המערבית משייכת תופעה זו לרוב לפגיעה בעצב השמיעה. כשאדם חשוף לרעש או אם חיידק הגיע "לביקור" בעצב השמיעה עלולים להיות צלצולים באוזניים או ירידה מסוג אחר בשמיעה כתוצאה מפגיעה בעצב השמיעה (ברוב המקרים אך לא בכל מצב).
ברפואה הסינית קיימת הבדלה סיבתית לטינטון (טיניטוס בלעז):
הטיניטוס הרגיל (הצלצולים) קשור על פי רוב ל- Liver (כבד), והטיניטוס העמום יותר שייך על פי רוב ל-Kidney (כליות) ולברכיים. בטיניטוס עמום שומעים כביכול רעש של ים.

ברפלקסולוגיה:
מצב של טינטון - חוסר איזון, האדם לא מאוזן. (אוזן מלשון מאזניים). מתחבר לאוזניים: איבר שיווי המשקל והכליות. על ידי טיפול בסינדרומים הללו סביר להניח שניתן יהיה לפתור את הבעיה הזו.
אם נשללו הסינדרומים הללו רק אז כמעט ודאי שהפגיעה בעצב השמיעה או באזורים אחרים בתוך האוזן.
לכן חובה לתת סיכוי ולשלב את האבחון והטיפול בין הרפואה הקונבנציונאלית (המערבית) לבין הרפואה המשלימה ובכך לתת סיכוי מקסימאלי לפתרון הבעיה. 
אני יכול לומר בוודאות שניתן להוריד רמות של טיטון גם אם מקורו בעצב השמיעה בסו ג'וק אקופונקטורה וכמוסות לינצ'י (פורמולה סינית מדור שלישי) המטפלות בבעית שמיעה שמקורה בעצב השמיעה ויעילותה בעיקר בגיל הזהב.
לא תרופה. מאושרת במשרד הבריאות כתוסף מזון.

2.
אדם פיתח דלקת באיבר מסוים מסיבות כאלה ואחרות. הוא מטופל באמצעות הרפואה הקונבנציונאלית באנטיביוטיקה רחבת טווח מתאימה למשך חודש או יותר לפי שיקולי הרופא ומבריא על פי הממצאים והבדיקות. אך הכאבים, הגירויים והצריבות ממשיכים כאילו לא קרה כלום. אותו אדם עלול לחיות חודשים ושנים עם כאבים מחושים וכיוצא בזה מבלי יכולת להיפטר מהם.
הרופא המקצועי אומר שהכול בסדר. רופא המשפחה לא ממש יודע מה לעשות עם הכאבים, מנסה לבצע בדיקות נוספות ולערוך בירור מקיף בעוד מספר תחומים ולא קורה כלום.
הפציינט ממשיך לסבול. כן, יש מקרים כאלה! הסבירות שהרקמה שהייתה דלקתית עדיין מאוד רגישה וכואבת אך מעבר לשלושה חודשים (בהגדרה) הכאב הופך להיות כרוני. עד מתי? לא ידוע ! צריך ללמוד לחיות עם כאב? חד משמעית לא !כן, יש פתרון !

איבר שהיה דלקתי ורקמתו עדיין רגישה, קיימת גם סבירות לאנרגיה תקועה בצ'קרה של אותו אזור. הצ'קרה היא טרנספורמציה לאנרגיה והצ'קרות הן למעשה מרכזי כוח. הצ'קרות לא נמצאות בגוף, הן בגוף האתרי שהוא ראשוני מעבר לגוף הפיזי. הגוף האתרי הוא הגוף הראשון הקרוב ביותר לגוף הפיזי ושומר על בריאותו.הגוף האתרי עשוי מאנרגיה שאנחנו לא מסוגלים לראות. גם הצ'קרות אנרגטיות. ישנן 7 צ'קרות ברמות שונות המאופיינות בצבעים שונים. ברפואת הסו ג'וק (רפואה קוריאנית) ישנן 6 צ'קרות פיזיות בגוף ו-2 צ'קרות קונדוליניות: צ'קרת האור מעל האדם וצ'קרת החושך מתחת לאדם. ניתן במקרה זה להעלים רגישות דלקתית כזו לאחר מספר מועט של טיפולים משלימים באמצעות רפואה משלימה מתאימה כמו הילינג וכיוצא בזה. (באמצעות האירידיולוגיה ניתן לזהות סימן בעייתי).
אם כן ברפואה משולבת ניתן לטפל באמצעות רפואה קונבנציונאלית בדלקת (לעיתים גם ברפואה משלימה), וברפואה משלימה ניתן לטפל בכאב ו"ללוות אותו החוצה" אל מחוץ לגוף ופשוט להעלים אותו. הפציינט עשוי לא רק להבריא מהדלקת אלא גם להרגיש טוב ולהיפטר מסבלו.

3. 
בספרו ''רפואה והחוש השביעי'' פיתח ד''ר בוטו נאדר שיטת טיפול בעזרת ''שטיפה אנרגטית''. ד''ר בוטו נאדר, קרדיולוג ומצנתר בכיר במרכז רבין נמנה על הרופאים שדוגלים ברפואה המשולבת ויודע מה ערכה של הרפואה המשלימה ברפואה מונעת על ידי הסתכלות הוליסטית הכוללת גוף - נפש. לדבריו לא נוכל להפריד בין הסיבות הנפשיות לבין הופעת הבעיות / המחלות בגוף הפיזי. אם לא מטפלים במקור הבעיה אלא רק בסימפטומים המחלות הפיזיות עלולות לחזור ולהופיע בגוף האדם (כולל  סתימה חוזרת בעורקים לאחר שהורחבו באמצעות צנתור ולעיתים גם לאחר שהוחדר לעורק סטנט - טבעת הרחבה).
ד"ר נאדר בוטו הוא דוגמה קלאסית לרופא שמשלב בין ידע הקיים מזה אלפי שנים בתרבויות ההודית הסינית והיפנית לבין הידע מהרפואה הקונבנציונאלית. בין יתר הדברים שהוא סוקר בספרו, ניתן הסבר לכך שלכל משבר נפשי יש כתובת פיסית בגוף.

דוגמא - איבר כיס המרה.
ברמה הנפשית כיס המרה נפגע כשאינו יכול למלא את תפקידו האנרגטי והפיסיולוגי - להוציא לפועל את כל מה שהכבד "מתכנן".
אדם מתוסכל שלא מוציא את תסכוליו החוצה, תצטבר אנרגיה שלילית בכיס המרה שלו, דבר שיביאו לידי כעסים, אי שקט נפשי והתפרצויות, בסופו של דבר יביא מצב זה לחוסר אנרגיה בכיס המרה, שיופיע בצורה של חרדות ופחדים.

אישה בשנות הארבעים הגיעה לקליניקה עם סימפטומים המעידים על אבנים בכיס המרה. במהלך השטיפה האנרגטית התגלו סיבות מן העבר. כעס על אדם יקר או בן משפחה קרוב ישפיע בדרך כלל על אנרגיות בית החזה. אם הכעס הופך לשנאה עזה ויוצר נתק רגשי, תעבור השפעת הכעס לכיס המרה. כך גם ביחסים בין בני זוג ברמה המנטאלית, כשמרידיאן כיס המרה נחסם יגרום הדבר לתסכול דאגות ופחדים. כשהתגובה למצב נתון מוגזמת וחסרת פרופורציה תתמעט האנרגיה ברמה הגופנית. כאשר יש עודף אנרגיה במרידיאן בכיס המרה יופיעו סימפטומים של בעיות במערכת העיכול עם או בלי אבנים בכיס המרה.
כעס מרירות או מרה שחורה קשורים באופן הדוק זה עם זה ומשפיעים על כיס המרה. זה נובע מתחושות של עוול וחוסר צדק שיוצרות חסימות בכיס המרה ומנתקות את תהליך האהבה.

לסיכום: גילוי מוקדם ואבחון נכון מאפשר זיהוי מצבים בראשית היווצרותם ולפיכך מאפשר לקבוע טיפול מיידי מונע.
ברפואה הטבעית ניתן לצפות מראש מחלות או חולשות שיצוצו בעתיד (כלומר לפני היווצרותן), אם לא נשמור על אורח חיים תקין כל אחד לפי הגנטיקה שלו. כמו כן ניתן לאבחן ולטפל בבעיות בריאותיות, הן הפיזיות והן הנפשיות. יש מקרים שבהם האבחנה ללא ממצא פתולוגי, ופה לרוב קיים המקום לרפואה המשלימה. טיפול בשיטת סו ג'וק נותנת תוצאות מעולות במצבים של אבנים בכיס המרה. כאבים, לחצים וכל מצב יוצא דופן ממצב נורמלי ללא ממצא פתולוגי שלרפואה המערבית אין מענה, מקורם בדרך כלל בחוסר איזון ברמה של הצ'י (אנרגיה) בין ה - Yin לבין ה - Yang . יתכן גם שאחת מהצ'קרות (מרכזי האנרגיה) תקועה ואין בה זרימה תקינה של אנרגיה.
בין יתר יתרונות הטיפול ברפואה המשלימה חשוב לציין כי אין סיכון בלקיחת תרופות וכל תופעות הלוואי שהן גורמות. הטיפול ברפואה משלימה מבוסס על טיפול בדרכים טבעיות, טיפול בעזרת פרחי בך, תרופות הומיאופתיות, צמחי מרפא, מגנטים ושיטות בטיפולי מגע, ביו פידבק ועוד.

על אותו משקל כאשר חושבים על טיפוח ויופי צריך לחשוב על בריאות עור הפנים. ניתן לשמור על בריאות עור הפנים גם כן על ידי  מרכיבים טבעיים אשר לכל אחד מהם יש תכונות ייחודיות וכולם ביחד פועלים על העור בסינרגיה. כשמדברים על יופי לחשוב על בריאות. הכל בטבע!

נהנית מהמאמר? נא לגלול למטה, לעשות לייק ולשתף את חבריך.

טיפול בכאב באמצעות ארומתרפיה / שמנים אתריים - להקליק כאן

ריפוי כאב הנובע מבעיות אורטופדיות, מדלקות או מהתקררות

הצטרפו לחבריי בדף האוהדים שלי בפייסבוק

כיצד להוציא מגופנו גורם פתוגני ולמנוע מחלות
 

 

הטיפול הנכון מתמקד בשורש הבעיה ולא בסימפטומים!

"לתקציר הכתבות"

 

 

 

 
 

 

 
 

 

 
כל הזכויות שמורות לפוקוס-רפואה משלימה © 2024 - 2004
RSS הוסף למועדפים שלח לחבר הפוך לדף הבית הדפס