טיפול בכאב סו ג'וק שמנים אתריים לרפלקסולוגים רפלקסולוגיה טיפול בבעיות אורטופדיה פתרון טבעי ל- adhd ארומתרפיה - קורס ארומתרפיה בשיטת מ.ס.ת. למטפל ברפואה משלימה הרצאות בריאות בראשל"צ עיסוי רפואי עיסוי ספורטאים אירידיולוגיה (אבחון) חנות האתר הזדמנות עסקית (מצגת) הפורמולות הסיניות טיפול ל- אוסטיאופורוזיס ניקוי מעיים, ניקוי רעלים הורדת משקל / הרזיה טיפול במחלת טרשת עורקים תפקודי כליות | טיפול חגורות אורטופדיה לכאבי גב מטפל ברפואה משלימה? כנס! כולסטרול וסטטינים אפילפסיה | טיפול טבעי היגיינת הפה אנטי-אייג'ינג לטיפוח העור הורדת נפיחות מתחת לעיניים שמנים אתריים - דוטרה | חנות מוצרים טבעיים - דוטרה מפת האתר
Bookmark and Share

לקבלת הדו"ח במתנה:

"כיצד ניתן לטפל בהפרעות קשב וריכוז ללא ריטלין"
דוא"ל *
שם
טלפון נייד
אני מאשר את תנאי ההרשמה 
אנחנו מתחייבים לא להשתמש בנתוני ההרשמה לשום שימוש מלבד זה המצויין למעלה

qrcode
Menu

כתבות מקצועיות ברפואה משלימה
למאמר המלא - נא להקליק על הכותרת או על התמונה
למאמרים נוספים - נא להקליק על החץ למטה (בתחתית הדף).

 

סיבוכי מחלת הסוכרת
רמות הסוכר הגבוהות המצטברות בדם גורמות לנזק בכלי הדם. הסוכר מצטבר בדפנות כלי הדם הקטנים, גורם להם להתעבות ולדלוף. כאשר כלי דם אלה מתעבים, הספקת הדם בעיקר לעור ולעצבים יורדת, בכלי הדם יש *דיפוזיה והתעבות הדפנות מונעת מהחמצן להגיע לתאים ועל ידי כך למעשה כל חילוף החומרים נפגע, מעבר החמצן מתאפשר רק אם הדופן מאוד דקה.

דלקת מפרקים ריאומטית (Rheumatoid Arthritis)
מחלה אוטו אימונית הפוגעת בפרקים שונים בגוף. הסיבה לא ידועה. מערבת בדרך כלל את הנוזל הסינוביאלי והמפרקים שבדרך כלל נפגעים, הינם המפרקים החיצוניים של האצבעות. בדרך כלל הפגיעה הינה סימטרית ומאפיין קשיון בוקר שמתבטא בקושי בתנועה למשך שעה עד שעה וחצי מרגע היקיצה. שכיח פי 3 יותר בנשים. האופייני גיל יותר מבוגר 40-60 אפילו לפני, למרות שיכולה להיות בילדים ובמבוגרים, השכיחות בנשים עולה עם הגיל.

אירידיולוגיה
איך נולדה האירידיולוגיה?

האירידיולוגיה שפירושה ''תורת הקשתית'', הוא מדע בפני עצמו ונתון למחקר אינטנסיבי. האירידיולוגיה חבה את ראשיתה המעשית לרופא ההונגרי בשם איגנץ וון פצ'לי אשר בשנת 1861 בגיל 11 גילה ינשוף שנלכד בגינת ביתו. בניסיון לשחררו נשברה רגל העוף ולנגד עיניו של הילד הופיע נקודה שחורה בחלק התחתון בקשתית העין של הינשוף (בכיוון השעה 6 לפי השעון). הילד טיפל בינשוף שנותר בביתו ותוך חודשיים בתהליך הריפוי הבחין כי הנקודה השחורה כוסתה דוק לבן והוקפה בשוליים לבנים, מה שנראה כעדות להבראה.

סו ג'וק - ההסטוריה והרעיון
הסו ג'וק היא שיטת טיפול השואבת את מקורותיה מהמסורת הקוריאנית העתיקה ועל יסודות הרפואה הסינית וההודית. שיטה זו החלה להתפתח לפני יותר מ-30 שנה ע"י אבי השיטה פרופ' פארק ג'יי וו הקוריאני. לאחר לימודי משפטים ועיסוק בעבודה סוציאלית ופרופסורה בפילוסופיה פנה ללימודי הרפואה המזרחית. ברפואה הסינית נחשף לנושא האקופונקטורה. תהליך הלימוד ברפואה המזרחית היה מאוד איטי ופרופ' פארק היה צריך להתקדם בעצמו רחוק ומהר בעיקר בלימודים עצמאיים ובתור שכזה היה מדען, חוקר - אוטודידאקט.

רפואת הסו ג'וק - מהות השיטה, הדמיון ואופן הטיפול:
על פי שיטת הסו ג'וק (Su Jok) הקוריאנית שהגה פרופ' פארק גיי וו, לכל איבר בגוף יש נקודה מייצגת בכף היד ובכף הרגל (וגם באוזן ובקרקפת). לחיצה ועיסויים על הנקודה עשויים להקל על כאבים ולרפא מחלות.

רפלקסולוגיה
בתחילת המאה הקודמת נכנסה הרפלקסולוגיה כטיפול משלים ע''י מספר רופאים במערב, במסגרת הטיפול בקליניקות שלהם לצד הרפואה הקונבנציונלית כטיפול משלים. בשנת 1913 - קבע רופא אמריקאי ד''ר פיג'רלד שאת הגוף חוצים 10 קווי אורך אנרגטיים (עשר גזרות) שנקראים מרידיאנים, ודרכם זורמת אנרגיה מכפות הרגליים אל הראש, ואשר אפשר דרכם לטפל באיברים פנימיים ע''י לחיצות לאורך גזרות אלה.

רפואה משלימה
פעמים רבות עומדת הרפואה הקונבנציונאלית חסרת אונים מול אדם בריא שבבדיקות שערך נמצא כי לכאורה''הכל אצלו בסדר'', אך הוא חוזר וטוען שאינו חש בטוב (יש לו מחושים/כאבים וכיוצא בזה). כשמאבחנים בסופו של דבר את המחלה - לעיתים זה כבר מאוחר מדי או לחילופין הפציינט סובל זמן רב, שלא לצורך.
הפתרון נמצא ברפואה המשולבת, אי שם בין האבחון המדויק והנכון לבין שיטות טיפול יעילות.

האם המדע טוב לבריאות?
ד''ר יואב בן-דב
השיטה המדעית והרפואה החלופית - Scientific method and alternative medicine
בשנים האחרונות אנו עדים להתפתחות משמעותית במעמדה של הרפואה החלופית. לפני כעשרים שנה, שיטות ריפוי כמו דיקור סיני (אקופונקטורה) או הומאופתיה נחשבו, גם על ידי המימסד הרפואי וגם על ידי חלקים גדולים בציבור הרחב, כרפואת אליל שאין לה שום ערך.

מה שלא מגלים לנו ונסתר מעינינו!
בדקו בחדר האמבטיה אם מוצרי ההיגיינה האישית (והקוסמטיקה) שבשימוש בביתכם מכילים מרכיבים אלה:


הסגולות של הגרין צ'י (Green Qi)
אתם עייפים? קשה לכם לקום בבוקר? אתם חייבים שתי כוסות קפה כדי לפתוח את העיניים בבוקר? יש לכם אנמיה?
ה - Green Qi (גרין צ'י) יכול להעמיד אתכם על הרגליים תוך מספר דקות!
מוצר שהוא ''פצצת אנרגיה'' , אנרגיה המירוק = Green Qi


סגולות מיץ הנוני (Noni)
השימוש בנוני בזכות תכונותיו הרפואיות מוכר מלפני למעלה מ - 2000 שנה. הפולינזים הקדומים השתמשו בו בתור תרופה לחיזוק כללי, הם גילו שהוא מועיל במיוחד במצבים של חוסר איזון של המערכת החיסונית, מערכת הנשימה, מערכת העיכול והמעיים. בנוסף ראו את תרומתו המבורכת למערכת העצבים המרכזית ולסיוע לריפוי של שרירים, עצמות ורקמות פגועים. כיום המדענים חוקרים את אפשרויות הריפוי בעזרתו את לחץ הדם הגבוה, סרטן וכן האטת תהליכי הזדקנות. הפולינזים הקדומים היו לוקחים איתם את פרי הנוני בבוציות שלהם כאשר הם הגרו לאיים חדשים. בשבילם היה הפרי הזה חיוני בחיי היומיום. גם היום הוא נערך לא רק בזכות תכונותיו הרפואיות אלא גם בתור ''מנת דחף'' טבעית של מרץ.

לרפא את הפחד בשיטת S.A.-Super Asertivi
הפחד הוא מחסור באהבה, פחד הוא ההיפך מאהבה. הכיצד? פחד זו אנרגיה שלילית, המתבטא בצורת רגש, מחשבה ו/או תגובה פיזית. לעומתו, אהבה זו אנרגיה חיובית המתבטא באותה דרך.

 

כל הזכויות שמורות לפוקוס-רפואה משלימה © 2024 - 2004
RSS הוסף למועדפים שלח לחבר הפוך לדף הבית הדפס